وب سایت گروه ام ان اف - M.N.F Team Website
با ما باشید همیشه لذت را احساس کنید
درباره وبلاگ


M.N.F Team Productions Official Website
آخرین مطالب

موزیک ترانس که ساخته شده خوده گروه ام ان اف است ماه فوریه 2015 ریلیس شود این موزیک قرار است در این فروشگاهای اینترنتی فقط در بدل 1 دالار ریلیس شود: iTunes, Google Play, Amazon mp3, RN Direct, eMUSIC, Spotify, Xbox, Rdio, Deezer, Omnifone, WiMP, Youtube. این اولین موزیک سبک ترانس و هاوس از افغانستان است این محصول ام ان اف موزیک افغانستان است یعنی گروه موسیقی مرتضی نیاز فیروز.

 

ژایر: ترانس, هاوس, دیسکو

سال تولید: 2015

تهیه کننده: مرتضی خوجمی (Murtaza Khojami)

پرودکشن موسیقی: ام ان اف موزیک (M.N.F Music)

smartphone-speaker-Loudness

۱۰ مورد از برترین اسمارت فون های ۲۰۱۴ با بیشترین صدای بلندگو

یکی از آیتم هایی که معمولا هنگام خرید گوشی هوشمند ندید گرفته می شود، کیفیت و حجم صدای خروجی بلندگوی اصلی است. شاید به این دلیل که عادت کرده ایم از بلندگوی تک بانده گوشی انتظار بلندی و کیفیت نداشته باشیم و یا اصلا فرصت تست آن به شکل مطلوب فراهم نمی شود. به هر شکل، در ادامه قصد داریم نگاهی داشته باشیم به ده گوشی هوشمندی که بلندترین صدا را در میان همتایان خود تولید می کنند. این بلندی الزاما به معنای عمق و کیفیت نیست، اما به هر حال بلند است!



ادامه مطلب ...
most-expensive-gear-at-CES-2015

گرانترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه



ادامه مطلب ...
Asphalt-8-Airborne

۱۰ مورد از بهترین بازی های دونفره اندروید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک مهمانی یا جمع چند نفره بوده اید و علاقه داشتید که در آن جمع به یک بازی چند نفره با موبایل های خود بپردازید. با گسترش گوشی های اندرویدی در حال حاضر اکثر افراد یکی از دستگاه های اندرویدی را با خود به همراه دارند. در این پست به معرفی ۱۰ بازی دو نفره و چند نفره اندروید پرداخته ایم که شما با آن ها می توانید با دوستانتان بازی کنید.



ادامه مطلب ...
5g

نسل پنجم شبکه های تلفن همراه یا ۵G تا ۶ ماه دیگر به ایران می آید !

بعد از ورود نسل چهارم به ایران و پوشش نسل سوم، به نظر می رسد روزهای خوبی در انتظار کاربران موبایل در ایران است.امروز رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه ریزی برای ورود نسل پنجم موبایل به ایران تا ۶ ماه آینده خبر داد.

محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز چهارشنبه در همایش داده های عظیم اظهار داشت: پژوهشگاه  ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال بسترسازی لازم برای بومی سازی و بکارگیری داده های عظیم – بیگ دیتا – در کشور است که در این راستا با برگزاری همایش های مختلف در صدد شناساندن این فناوریها است.

وی با بیان اینکه در حوزه فناوری نوین، توسعه صنعت و بومی سازی را باید مدنظر داشت، گفت: در جایگاه کلان بحث خدمات، استانداردها و زیرساخت های مورد نیاز در هر فناوری باید بررسی شود و پس از آن لازم است به موضوع آموزش، پژوهش و ترویج فناوری‌های نوظهور پرداخته شود.

خوانساری ادامه داد: با توجه به گسترش فناوریهای نوین در جهان، لزوم بسترسازی جهت بومی سازی و بکارگیری این داده ها در کشور احساس می شود.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در بحث فناوری‌های نوظهور، آینده نگری و آینده پژوهی جزو اهداف این پژوهشگاه است افزود: درخصوص ورود به نسل پنجم شبکه های مخابراتی و موبایل نیز برای شش ماه دیگر برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌ بیگ دیتا با هدف توسعه صنعت فناوری‌های نوظهور، در مورد بیگ دیتا و فرصت هایی که این فناوری در کشور می تواند به وجود آورد گفت: کاربرد داده های عظیم در تحلیل داده‌های بدون ساختار به منظور پیش‌بینی و بهینه‌سازی آینده ضروری است.

خوانساری خاطرنشان کرد: تا دهه اول سال ۲۰۰۰ داده‌ها اکثرا ساختارمند بودند اما به واسطه حضور اینترنت امروزه بیش از ۸۰ درصد از داده‌ها بدون ساختار هستند که از طریق رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها تولید می‌شوند؛ در این میان ایران یکی از تولید‌کنندگان این نوع داده‌ها است و باید بررسی شود که از بازار ۲۵ میلیارد دلاری داده‌ها چه سهمی به ایران تعلق دارد.

laptop-life

چگونه عمر لپ تاپ خود را طولانی تر کنیم ؟

امروزه لپ‌تاپ‌ها در زندگی روزمره ما نقش زیادی را ایفا می‌کنند. این دستگاه‌های عمدتا گران‌قیمت، نیاز به نگهداری ویژه‌ای دارند تا بتوان از حداکثر توان آن‌ها استفاده نمود. امروز ۱۰ نکته درباره نگهداری آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

۱.    همیشه بدانید که لپ‌تاپ خود را کجا گذاشته‌اید و تا از استحکام محل قرارگیری آن مطمئن نشده‌اید، مکان را ترک نکنید.

۲.    با لپ‌تاپ خود با ملایمت رفتار کنید. ضربه، تکان‌های شدید و یا افتادن دستگاه می‌تواند به غیر از صدمات فیزیکی به دستگاه، خسارات جبران ناپذیری به هارددیسک وارد آورد. از قرار دادن لیوان چای یا آب در کنار لپ‌تاپ خودداری کنید، زیرا یک لحظه غفلت ممکن است باعث ریختن و نفوذ مایعات شود.

۳.    در هنگام بستن لپ‌تاپ، دقت کنید! گذاشتن مداد یا خودکار، و حتی در برخی موارد کاغذ بر روی کیبورد لپ‌تاپ، و کمی بی حواسی ممکن است به صفحه‌نمایش صدمه‌ی دائمی بزند.

۴.    توجه داشته باشید که در هنگام جابجایی از کیف یا کوله استفاده کنید تا از صدمات احتمالی جلوگیری شود. همیشه لپ‌تاپ را با کیف یا کوله در داخل ماشین قرار دهید و بدون محافظ روی صندلی عقب رها نکنید.

۵.    در هنگام وصل یا قطع کردن کابل شارژر، توجه داشته باشید که از سیم آن را نکشید تا فیش آن کنده نشود.

۶.    سی‌دی یا دی‌وی‌دی را درون درایو نوری رها نکنید و پس از استفاده آن را خارج نمایید. درایو نوری لپ‌تاپ، یکی از حساس‌ترین قطعات آن است و به راحتی خراب می‌شود.

۷.    هنگامی که دسترسی به برق شهری دارید، از باتری استفاده نکنید و بعد از شارژ کامل باتری، آن را از دستگاه جدا نمایید.

۸.    مطمئن باشید که نرم‌افزار متناسب با قدرت سخت‌افزاری لپ‌تاپ را روی دستگاه نصب می‌کنید تا فشار بیش از حد به قطعات سخت‌افزاری وارد نشود.

۹.    به صورت مرتب به دستگاه رسیدگی کنید. درایورهای قطعات را به روز نگه داشته و از نرم‌افزارهای مرتب سازی فضای هارددیسک و مدیریت سرویس‌های ویندوز کمک بگیرید.

۱۰.    با استفاده از کنترل پنل ویندوز، میزان انرژی مصرفی را تنظیم کنید تا به سلامت قطعات الکترونیکی دستگاه، مخصوصا باتری کمک کنید.

منبع :

برچسب:, :: 10:38 قبل از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی
windows-10

ویندوز ۱۰ رسما معرفی شد

مایکروسافت شب گذشته رسما از نسخه جدید ویندوز با عنوان ویندوز ۱۰ رونمایی کرد . این ویندوز همچنین ملقب به Windows Threshold خواهد بود , که پیش از این نیز شاهد درز این نام بودیم . در ادامه با معرفی این محصول همراه گجت نیوز باشید



ادامه مطلب ...

 

Canon EOS 7D Mark II

نسل جدید دوربین افسانه ای کانن ۷D با نام ۷D Mark II معرفی شد + گالری تصاویر و ویدیو

دوربین ۷D یکی از بهترین دوربین های کمپانی کانن بود که که مختص عکاسان حیات وحش و ورزشی ساخته شده بود.اکنون پس از ۵ سال انتظار این کمپانی با نسل جدید دوربین افسانه ای ۷D با نام ۷D Mark II به میدان آمده تا باز هم علاقه مندان به عکاسی را شگفت زده کند.۷D Mark II از هر نظر برتر است ، از عکاسی پیاپی ۱۰ فریم بر ثانیه گرفته تا سنسور تصویر ۲۰ مگاپیکسلی هایبرید CMOS، پردازنده ی دوقلوی Digic 6، GPS و بسیاری ویژگی های دیگر.در ادامه با معرفی این دوربین قدرتمند گجت نیوز را همراهی کنید.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 12:17 قبل از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

Fb.com

m.facebook.com

Www.faceboook.com

 samsung-google

کمپانی های سامسونگ و گوگل یک قرارداد همکاری و شراکت بلند مدت امضا کردند که براساس آن این دو غول دنیای تکنولوژی پتنت های خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. این معامله یا همکاری شامل تمامی پتنت های حال و آینده این دو شرکت در طول ۱۰ سال آینده خواهد شد.



ادامه مطلب ...

 به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، شرکت های چینی سازنده قطعات اپل دوباره خبرساز شدند. اطلاعات به‌دست آمده از منابع چینی حکایت از آن دارد که این شرکت ها به قیمت از دست رفتن سلامت کاربران هزینه های خود را کاهش می‌دهند.

 

قبل از این نیز افشاگری های زیادی در مورد این شرکت های چینی در اینترنت انجام شده بود براساس آن گزارش اپل از کودکان زیر سن قانونی برای کار در این شرکت های چینی استفاده می‌کرده است که این کار اپل با اعتراضات زیادی از جانب اتحادیه‌های کارگری مواجه شد.

 

labor



ادامه مطلب ...

 

 

محققان دانشگاه کمبریج موفق به ساخت، تولید یا چاپ سلول های عصبی بالغ با استفاده از یک روش چاپ ۳D شدند. نکته مهم در مورد این دستاورد این است که از این روش احتمالا می تواند برای درمان نابینایی در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

این تیم تحقیقاتی از یک چاپگر جوهرافشان برای چاپ و تولید سلول های شبکیه چشم (سلول های زنده) موشهای بالغ استفاده نمودند. این سلول ها می توانند بعد از تولید یا چاپ جایگزین سلول ها یا بافت های معیوب چشم شوند. پروفسور Keith Martin در این زمینه میگوید:



ادامه مطلب ...

به گزارش راسخون، تیم محبوب Evad3rs یک هدیه عالی را برای کریسمس امسال برای اپلی‌ها به هدیه آورده است که مدت‌ها منتظرش بودیم. جیلبریک پایدار iOS 7 حالا از طریق وب‌سایت رسمی این تیم برای ویندوز و مک قابل دریافت است. کافیستبرنامه مخصوص آن را برای ویندوز از اینجا یا اینجا و برای مک از اینجا یا اینجا با حجم حدودی ۳۰ مگابایت دانلود کنید.



ادامه مطلب ...

 حالا اگر شما علاقمند به بازی‌های دیجیتالی هستید و نمیدانید بین کنسول بازی و گوشی موبایل یکی را انتخاب کنید، یک خبر خوش هم برای شما داریم.  سامسونگ سیستم کنترلی جدیدی برای بازی‌های رایانه‌ای ارایه کرده است که GamePad نام دارد و کاربر می‌تواند با اتصال آن به گوشی هوشمند یا رایانه لوحی، از این دستگاه‌های الکترونیکی همراه به عنوان یک کنسول بازی استفاده کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920917000507#sthash.ZQFSnirA.dpuf

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 5:7 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 دهم سپتامبر ۲۰۱۳، کنفرانس اپل با معرفی دو محصول جدید از خانواده آیفون و همچنین نسخه جدید iOS برگزار شد.

apple-sept-13-macafzar

iOS7

apple-sept-13-macafzar

در ابتدای مراسم و پس از صحبت از خرده‌فروشی‌ها و مراکز خدمات جدید اپل، iOS7 -که پیش از این نیز نسخه‌ای از آن در WWDC2013- ارائه شده بود، معرفی شد. سیستم عامل جدیدی برای آی‌دیوایس‌های اپل که دارندگان برخی محصولات می‌توانند از هجدهم سپتامبر دستگاه‌های خود را به آن ارتقا دهند.

 


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 9:45 قبل از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 

 
به گوشی خود کیت کت ندهید
گوگل اوایل هفته گذشته عرضه تازه‌ترین نسخه اندروید 4.4.2 را برای گوشی های نکسوس آغاز کرد و تنها یک روز بعد شکایات متعددی مبنی بر بروز خطا هنگام دانلود آن مطرح شد بطوریکه قبل از تکمیل دانلود یک پیغام خطا بروز می‌کند.
 
020 نظر
 
[-] اندازه متن [+]
 

 

 

به گزارش سرویس علمی، به نقل از آی تی ایران، از زمان عرضه اندروید 4.4 کیت کت به نظر می‌رسد که روز به روز کاربران بیشتری با گوشی‌های نکسوس 4 و 5 و تبلت نکسوس 7 مشکل پیدا می‌کنند.



ادامه مطلب ...

 

apple-loves-samsung

پرسشهایی که در رابطه با ارتباط اپل و سامسونگ مطرح می‌شوند، هنوز هم بدون پاسخ بوده و حل نشده‌اند.

روز دوشنبه انتشارات نیکی از ژاپن، شواهد بیشتری را در زمینه ارتباط موجود بین دو برند آنهم در زمینه ساخت چیپست افشا کرده است.

اطلاعاتی که شاید به مزاق هیچ کدام از این دو کمپانی خوش نیاید.

پس از کالبد شکافی آیفون 5S، نیکی الکترونیکس متوجه یک پردازنده A7 ساخت سامسونگ درون 5S شد.

 


ادامه مطلب ...

 Note 3

بسیاری از افراد به علت قیمت بالا و 300 دلاری فبلت ویژه سامسونگ یعنی گالاکسی نوت 3 به این محصول پشت کرده و به سراغ محصولات دیگر می‌‌روند ولی سامسونگ برای جذب مجدد این دسته از افراد نیز برنامه ویژه‌ای دارد و نسخه‌ای از این گوشی محبوب را با قیمت پایین‌تر و با نام Galaxy note 3 Lite به بازار عرضه خواهد نمود و به این ترتیب به زودی سامسونگ از گالاکسی نوت 3 لایت رونمایی می‌کند.

 


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 9:32 قبل از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 روز جمعه گذشته دو نمونه مفهومی از گوشی آیفون رونمایی شدند که کار طراحی آنها را یک شرکت ایتالیایی به نام Set Solution بر عهده داشت. یکی از این مدل‌ها iPhone Airنام دارد که در طراحی آن از تبلت جدید اپل ایده گرفته شده است. مدل دیگر iPhone 6cنام دارد که منظور از حرف C نیز عبارت Curve به معنای خمیده می‌باشد.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 7:30 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 همیشه یکی از دغدغه های مهم کاربران گوشی های هوشمند میزان عمر شارژ باتری است. حال با آمدن سیستم عامل iOS7 لازم است نکاتی را به شما یادآور شویم که با رعایت و تنظیم آن ها در این نسخه از iOS، می توانید لذت بیشتری از گوشی هوشمند خود ببرید. تغییرات مصرف باتری رابطه نزدیکی با منوی تنظیمات ما در گوشی دارد و توجه به بسیاری از تنظیمات می تواند نتیجه های مطلوبی را در پی داشته باشد

https://fbcdn-photos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1476597_1406734936231606_1624595330_n.jpg?dl=1



ادامه مطلب ...

 iWatch Concept

iWatch Concept
 

به دنبال مشخص شدن زمام معرفی ساعت هوشمند سامسونگ در ۴ سپتامبر به همراه گلکسی نوت 3،سامسونگ توانسته‌ است برای اولین بار در عرضه‌ی محصول جدید از اپل پیشی بگیرد تا هر دو شرکت را وارد فاز جدیدی از رقابت کند. 

 

ظاهرا اپل در راه ساخت iWatch با مشکلات فراوانی روبرو است در نتیجه برای حل این مشکلات مهندسان فراوانی را استخدام کرده‌ است، اما زمان عرضه‌ی iWatch چه زمانی‌است؟

 


ادامه مطلب ...

 همان‌طور که می‌دانید گوگل ساعاتی پیش رسماً نکسوس ۵ را با اندروید ۴٫۴ معرفی کرد. با وجود این‌که سخت‌افزار نکسوس ۵ را پیش از این کاملاً می‌شناختیم اما اندروید ۴٫۴ تازه و جدید است و باید ویژگی‌های جدیدش را بشناسیم.


طراحی جدید

Android-4.4-homescreen

 

 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ در مواجهه با اندروید ۴٫۴ اولین چیزی که توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند طراحی کم و بیش متفاوت رابط کاربری اندروید است که آن را ساده‌تر و تمیزتر از گذشته می‌کند. نوار اعلان‌ها یا همان نوتیفیکیشن‌ها و همچنین نوار مرور پایین صفحه محل قرار گرفتن دکمه‌های نرم‌افزاری حالا شفاف شده و پس‌زمینه مشکی ندارد. همچنین وقتی وارد اپلیکیشن‌های تمام صفحه شوید هر دو نوار به صورت کامل محو می‌شوند تا از فضای صفحه‌نمایش نهایت استفاده را ببرید؛ گوگل این قابلیت را Immersive mode می‌نامد. لانچر جدید اندروید ۴٫۴ از فونت Roboto Condensed استفاده می‌کند که کمی حس و حال سادگی و سبکی بیشتری را منتقل می‌کند.



ادامه مطلب ...

 لومیا 520 کلید موفقیت نوکیا در بالا بردن فروش خود در سه‌‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی بوده است، بطوریکه بسیاری از کارشناسان بالارفتن سهم ویندوزفون در میان پلتفرم‌های تلفن‌های هوشمند را مدیون لومیا 520 می‌دانستند. از‌ این‌رو نوکیا برای ادامه‌ی موفقیت این تلفن‌هوشمند، نسخه‌ی جدید آن را به بازار عرضه کرد.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 2226
بازدید کل : 423699
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1